
Pandeminin başında popülaritesi artan TikTok, zamanla rakiplerini etkileyen bir platform haline geldi. Geçtiğimiz günlerde Instagram, ana sayfayı güncelleyerek TikTok ile birebir aynı olan tam ekran formatına geçtiğini duyurdu ve sınırlı sayıda kullanıcıyla test etmeye başladı.
Elon Musk’ın 44 milyar dolara satın aldığı Twitter da benzer bir karar aldı. Popüler tweetlerin yer aldığı Keşfet bölümünü yenileyen sosyal medya şirketi, eski sürümdeki COVID-19, Haberler, Spor ve Eğlence sekmelerini kaldırdı. Artık sadece Trendler (Trending) ve Sizin İçin (For You) olmak üzere iki sekmeden oluşuyor.
Twitter, TikTok benzeri Sizin İçin sayfasını test ediyor
Twitter, yeni Keşfet bölümünü Aralık ayında Hindistan’da kullanıma sunmuştu. Şimdi ise daha fazla kullanıcıyla test edilmeye başlandı. Sosyal medya danışmanı Matt Navarra, TikTok’un arayüzüyle birebir aynı olan “Sizin İçin” sekmesinin nasıl çalıştığını gösteren bir video yayınladı.
Gevşemenizi, yeni ilgi alanları keşfetmenizi ve neler olduğunu görmenizi kolaylaştırmak için yenilenmiş, daha kişisel bir Keşfet sayfasını test etmeye devam ediyoruz.