Türkiye’nin en değerli markaları açıklandı.Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, Türkiye'nin en değerli markalarını açıkladı.Brand Finance‘in bu yıl 13’üncüsünü gerçekleştirdiği, 2020 yılına ilişkin “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” araştırmasının sonuçları açıklandı. Türk Hava Yolları (THY), 2 milyar dolara yaklaşan marka değeriyle geçen yıl olduğu gibi bu yıl da “Türkiye’nin en değerli markası” oldu. Araştırmada ikinci sırayı marka değeri 1 milyar 616 milyon dolar olan Ziraat Bankası, üçüncü sırayı 1 milyar 538 milyon dolarla Garanti Bankası aldı. Türkiye’nin en değerli markaları: 1- Türk Hava Yolları, 1,975 Milyar Dolar 2- Ziraat Bankası, 1,616 Milyar Dolar 3- Garanti BBVA, 1,538 Milyar Dolar 4- Turkcell, 1,361 Milyar Dolar 5- Arçelik, 1,273 Milyar Dolar 6- Türk Telekom, 1.087 Milyar Dolar7- Akbank, 998 Milyon Dolar 8- İş Bankası, 951 Milyon Dolar 9- Yapı Kredi, 876 Milyon Dolar 10- Ford Otosan, 875 Milyon Dolar 11- LC Waikiki, 760 Milyon Dolar 12- Bsh, 603 Milyon Dolar 13- Bim, 595 Milyon Dolar 14- Opet, 570 Milyon Dolar 15- Ülker, 539 Milyon Dolar 16- Vestel, 493 Milyon Dolar 17- Vakıfbank, 458 Milyon Dolar 18- Anadolu Efes, 424 Milyon Dolar 19- Halkbank, 408 Milyon Dolar 20- Denizbank, 395 Milyon Dolar